Новий підхід до управління в маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Новий підхід до управління в маркетингу
|
|
Creator |
Зозульов, Олександр Вікторович
Полторак, Катерина |
|
Subject |
інтеграція
краудсорсинг принцип управління традиційний маркетинг Crowd-маркетинг |
|
Description |
В даній статті розглянуто передумови трансформації підходів до управління в маркетингу – від традиційного до сrowd-маркетингу. Обґрунтовано зміну об’єкта управління в умовах інформаційного суспільства та розвитку мережевої економіки. Запропоновано термін сrowd-маркетинг, що ґрунтується на принципах управління «натовпом», та проаналізовано засади нового підходу до управління в маркетингу. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-30T11:07:47Z
2014-06-30T11:07:47Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зозульов О. Новий підхід до управління в маркетингу / Олександр Зозульов, Катерина Полторак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 48–54.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4134 |
|
Language |
uk
|
|