Запис Детальніше

Новий підхід до управління в маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Новий підхід до управління в маркетингу
 
Creator Зозульов, Олександр Вікторович
Полторак, Катерина
 
Subject інтеграція
краудсорсинг
принцип управління
традиційний маркетинг
Crowd-маркетинг
 
Description В даній статті розглянуто передумови трансформації підходів до управління в маркетингу – від традиційного до сrowd-маркетингу. Обґрунтовано зміну об’єкта управління в умовах інформаційного суспільства та розвитку мережевої економіки.
Запропоновано термін сrowd-маркетинг, що ґрунтується на принципах управління «натовпом», та проаналізовано засади нового підходу до управління в маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T11:07:47Z
2014-06-30T11:07:47Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Новий підхід до управління в маркетингу / Олександр Зозульов, Катерина Полторак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 48–54.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4134
 
Language uk