Запис Детальніше

Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу?

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу?
 
Creator Юрчак, Олександр
 
Description Останній рік в Україні все більшої популярності набуває тема «інбаунд-маркетингу» (від англ. inbound). Термін звучить в блогах, на семінарах, в квітні в Києві пройшла 1-ша конференція Inbound forum на цю тему і сам термін стає все більш вживаним. Разом з тим, маркетологи допускають значні та різноманітні трактування цього нового терміну, значно при цьому ухиляючись від оригінального змісту. Зокрема, все більш поширене трактування має переклад як такий що сприяє залученню (на рос. – «вовлекающий»). В
той же час в розвинутих країнах це поняття має значно вужчі рамки, але разом з тим –
значно більш «революційне» смислове навантаження по відношенню до традиційного маркетингу. Отже, що таке інбаунд маркетинг – новий напрямок маркетингу чи це просто черговий виток еволюції доброго старого маркетингу?
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T11:14:29Z
2014-06-30T11:14:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Юрчак О. Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу? / Олександр Юрчак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 55–58.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4137
 
Language uk