Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу?
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу?
|
|
Creator |
Юрчак, Олександр
|
|
Description |
Останній рік в Україні все більшої популярності набуває тема «інбаунд-маркетингу» (від англ. inbound). Термін звучить в блогах, на семінарах, в квітні в Києві пройшла 1-ша конференція Inbound forum на цю тему і сам термін стає все більш вживаним. Разом з тим, маркетологи допускають значні та різноманітні трактування цього нового терміну, значно при цьому ухиляючись від оригінального змісту. Зокрема, все більш поширене трактування має переклад як такий що сприяє залученню (на рос. – «вовлекающий»). В той же час в розвинутих країнах це поняття має значно вужчі рамки, але разом з тим – значно більш «революційне» смислове навантаження по відношенню до традиційного маркетингу. Отже, що таке інбаунд маркетинг – новий напрямок маркетингу чи це просто черговий виток еволюції доброго старого маркетингу? |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-30T11:14:29Z
2014-06-30T11:14:29Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Юрчак О. Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу? / Олександр Юрчак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 55–58.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4137 |
|
Language |
uk
|
|