Запис Детальніше

Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів
 
Creator Богатирьов, Олександр Ігорович
 
Subject маркетинг
ринок
розвиток
споживання
молокопродукти
marketing
market
development
consumption
dairy products
маркетинг
рынок
развитие
потребление
молокопродукты
658.893
 
Description У роботі визначено засади оцінювання ефективності елементів маркетингової діяльності підприємств, адекватного глобальному ринку молоко продуктів.
The paper defines the principles of assessing the effectiveness of elements of the marketing activities of enterprises, adequate global market of dairy products.
В работе определены принципы оценивания эффективности элементов маркетинговой деятельности предприятий, адекватно глобальному рынку молокопродуктов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T11:38:26Z
2014-06-30T11:38:26Z
2012-05-21
 
Type Article
 
Identifier Богатирьов О. І. Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів / О. І. Богатирьов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 177-184.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4142
 
Language uk