Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів
|
|
Creator |
Богатирьов, Олександр Ігорович
|
|
Subject |
маркетинг
ринок розвиток споживання молокопродукти marketing market development consumption dairy products маркетинг рынок развитие потребление молокопродукты 658.893 |
|
Description |
У роботі визначено засади оцінювання ефективності елементів маркетингової діяльності підприємств, адекватного глобальному ринку молоко продуктів.
The paper defines the principles of assessing the effectiveness of elements of the marketing activities of enterprises, adequate global market of dairy products. В работе определены принципы оценивания эффективности элементов маркетинговой деятельности предприятий, адекватно глобальному рынку молокопродуктов. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-30T11:38:26Z
2014-06-30T11:38:26Z 2012-05-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Богатирьов О. І. Маркетингові дослідження ринку та перспективи розвитку українських виробників молокопродуктів / О. І. Богатирьов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 177-184.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4142 |
|
Language |
uk
|
|