Запис Детальніше

Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України
 
Creator Демидова, Олена Віталіївна
 
Subject ринок
маркетинг
взаємодії
споживач
споживання
market
marketing
co-operationsconsumers
consumption
рынок
маркетинг
взаимодействия
потребитель
потребление
658.893
 
Description У статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань щодо організації й оптимізації параметрів взаємодії зі споживачами у маркетинговому дослідженні ринку автомобілів.
Approbation of theoretical works is carried out in the article, touching organization and optimization of parameters of cooperating with consumers, in marketing research of cars market.
В статье осуществлена апробация теоретических наработок, касающихся организации и оптимизации параметров взаимодействия с потребителями, в маркетинговом исследовании рынка автомобилей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T12:33:15Z
2014-06-30T12:33:15Z
2012-04-05
 
Type Article
 
Identifier Демидова О. В. Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України / О. В. Демидова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 217-225.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4150
 
Language uk