Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України
|
|
Creator |
Демидова, Олена Віталіївна
|
|
Subject |
ринок
маркетинг взаємодії споживач споживання market marketing co-operationsconsumers consumption рынок маркетинг взаимодействия потребитель потребление 658.893 |
|
Description |
У статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань щодо організації й оптимізації параметрів взаємодії зі споживачами у маркетинговому дослідженні ринку автомобілів.
Approbation of theoretical works is carried out in the article, touching organization and optimization of parameters of cooperating with consumers, in marketing research of cars market. В статье осуществлена апробация теоретических наработок, касающихся организации и оптимизации параметров взаимодействия с потребителями, в маркетинговом исследовании рынка автомобилей. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-06-30T12:33:15Z
2014-06-30T12:33:15Z 2012-04-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Демидова О. В. Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України / О. В. Демидова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 217-225.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4150 |
|
Language |
uk
|
|