Запис Детальніше

Маркетингове обґрунтування розвитку фармацевтичних об’єднань підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове обґрунтування розвитку фармацевтичних об’єднань підприємств
 
Creator Касьянов, Я. А.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-06-30T12:39:34Z
2014-06-30T12:39:34Z
2012-04-12
 
Type Article
 
Identifier Касьянов Я. А. Маркетингове обґрунтування розвитку фармацевтичних об’єднань підприємств / Я. А. Касьянов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 225-239.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4152
 
Language uk