Реалізація концепції маркетингу на ринку страхових послуг України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація концепції маркетингу на ринку страхових послуг України
|
|
Creator |
Петухов, C. В.
|
|
Subject |
страховий маркентинг
страхова послуга кон’юнктура страхового ринку страхова культура markenting insurance insurance insurance market conjuncture insurance culture 316.62:339.37 |
|
Description |
Розглянуто основні складові страхового маркетингу, проаналізовано особливості і тенденції його функціонування та практичні форми реалізації маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних страхових компаній.
The article considers the basic components of insurance marketing, analyzes the characteristics and trends in its functioning and practical forms of implementation of marketing tools in the activities of domestic insurance companies. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-01T09:13:46Z
2014-07-01T09:13:46Z 2012-05-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петухов C. В. Реалізація концепції маркетингу на ринку страхових послуг України / C. В. Петухов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 373–382.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4173 |
|
Language |
uk
|
|