Запис Детальніше

Реалізація концепції маркетингу на ринку страхових послуг України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація концепції маркетингу на ринку страхових послуг України
 
Creator Петухов, C. В.
 
Subject страховий маркентинг
страхова послуга
кон’юнктура страхового ринку
страхова культура
markenting insurance
insurance
insurance market conjuncture
insurance culture
316.62:339.37
 
Description Розглянуто основні складові страхового маркетингу, проаналізовано особливості і тенденції його функціонування та практичні форми реалізації маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних страхових компаній.
The article considers the basic components of insurance marketing, analyzes the characteristics and trends in its functioning and practical forms of implementation of marketing tools in the activities of domestic insurance companies.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-01T09:13:46Z
2014-07-01T09:13:46Z
2012-05-21
 
Type Article
 
Identifier Петухов C. В. Реалізація концепції маркетингу на ринку страхових послуг України / C. В. Петухов // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 373–382.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4173
 
Language uk