Запис Детальніше

Особливості Європейського ринку телепродуктів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості Європейського ринку телепродуктів
 
Creator Чужиков, Андрій Вікторович
Chuzhykov, Andrii Victorovych
Чужиков, Андрей Викторович
 
Subject телепродукт
сегментація ринків
медіахолдінг
ЄС
teleproduct
segmentation of market
media-holding
EU
телепродукт
сегментация рынков
медиахолдинг
ЕС
339:338
 
Description Розглянуто питання розвитку європейського ринку телепродуктів, його сегментації і тих технологічних змін, що відбуваються у світі. З’ясовано пріоритети діяльності окремих медіахолдінгів у ЄС.
The issues of the European TV — products market development and segmentation, as well as world technological shits have been uncovered. Author identified priorities of selected media — holdings’ operations in the EU.
Рассмотрены вопросы развития европейского рынка телепродуктов, его сегментации и тех технологических изменений, которые происходят в мире. Определены приоритеты деятельности отдельных медиахолдингов в ЕС.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-02T08:21:35Z
2014-07-02T08:21:35Z
2012-11-23
 
Type Article
 
Identifier Чужиков А. В. Особливості Європейського ринку телепродуктів / А. В. Чужиков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 81–88.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4202
 
Language uk