Особливості Європейського ринку телепродуктів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості Європейського ринку телепродуктів
|
|
Creator |
Чужиков, Андрій Вікторович
Chuzhykov, Andrii Victorovych Чужиков, Андрей Викторович |
|
Subject |
телепродукт
сегментація ринків медіахолдінг ЄС teleproduct segmentation of market media-holding EU телепродукт сегментация рынков медиахолдинг ЕС 339:338 |
|
Description |
Розглянуто питання розвитку європейського ринку телепродуктів, його сегментації і тих технологічних змін, що відбуваються у світі. З’ясовано пріоритети діяльності окремих медіахолдінгів у ЄС.
The issues of the European TV — products market development and segmentation, as well as world technological shits have been uncovered. Author identified priorities of selected media — holdings’ operations in the EU. Рассмотрены вопросы развития европейского рынка телепродуктов, его сегментации и тех технологических изменений, которые происходят в мире. Определены приоритеты деятельности отдельных медиахолдингов в ЕС. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-02T08:21:35Z
2014-07-02T08:21:35Z 2012-11-23 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чужиков А. В. Особливості Європейського ринку телепродуктів / А. В. Чужиков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 81–88.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4202 |
|
Language |
uk
|
|