Запис Детальніше

Концептуальні підходи до походження та розвитку категорії «бренд» у маркетинговій діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи до походження та розвитку категорії «бренд» у маркетинговій діяльності
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject бренд
брендинг
маркетингова діяльність
торговельна марка
товар
споживач
brand
branding
marketing activity
trade mark
product
consumer
бренд
брендинг
маркетинговая деятельность
торговая марка
товар
потребитель
330.3, 347.7
 
Description Статтю присвячено дослідженню основних напрямів виникнення категорії «бренд» та її подальшого розвитку в маркетинговій діяльності. Висвітлено еволюцію брендингу, домінуючі погляди класиків маркетингу стосовно категорії «бренд», роль і значення бренда в сучасному маркетингу.
The article studies the main areas of category "brand" occurrence and its further development in marketing activities. The publication deals with the evolution of branding, marketing classics dominant views regarding the category of "brand", the role and importance in the modern brand marketing.
Статья посвящена исследованиям основных направлений появления категории «бренд» и ее дальнейшего развития в маркетинговой деятельности. Автор раскрывает эволюцию брендинга, доминирующие взгляды классиков маркетинга относительно категории «бренд», роль и значение бренда в современном маркетинге.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-02T11:43:13Z
2014-07-02T11:43:13Z
2012-12-09
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Концептуальні підходи до походження та розвитку категорії «бренд» у маркетинговій діяльності / О. Л. Шевченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 192–201.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4221
 
Language uk