Запис Детальніше

Особливості формування системи каналів розподілу продукції фармацевтичних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування системи каналів розподілу продукції фармацевтичних підприємств
 
Creator Кохан, Марія Михайлівна
 
Subject канали розподілу
управління маркетингом
конкурентноздатність
фармацевтичне підприємство
distribution channels
marketing management
competitiveness
pharmaceutical company
каналы распределения
управление маркетингом
конкурентоспособность
фармацевтическое предприятие
338.24:33.658
 
Description У статті досліджено особливості формування системи каналів розподілу продукції фармацевтичних підприємств, залежно від вибору та організації яких визначається ефективність управління маркетингом підприємства.
The article deals with the features of formation of the system of product distribution channels of pharmaceutical companies, depending on the choice and organizations which measure the effectiveness of marketing management company.
В статье исследованы особенности формирования системы каналов распределения продукции фармацевтических предприятий, в зависимости от выбора и организации которых определяется эффективность управления маркетингом предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-02T11:51:01Z
2014-07-02T11:51:01Z
2012-12-10
 
Type Article
 
Identifier Кохан М. М. Особливості формування системи каналів розподілу продукції фармацевтичних підприємств / М. М. Кохан // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 201–207.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4223
 
Language uk