Запис Детальніше

Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах
 
Creator Куденко, Олексій Віталійович
 
Subject маркетинг
сегментування ринку
фактори сегментації ринку
критерії сегментації ринку
marketing
market segmentation
market segmentation factors
market segmentation criteria
маркетинг
сегментирование рынка
факторы сегментации рынка
критерии сегментации рынка
339.138
 
Description У статті досліджено еволюцію факторів маркетингового сегментування та зміни споживчої поведінки, що призводять до видозмінення та розвитку стандартного інструментарію сегментування ринку.
The article researches the evolution of marketing segmentation factors and changes in customers’ behavior that lead to the development and evolution of standard tools of market segmentation.
В статье исследуется эволюция факторов маркетингового сегментирования и изменения потребительского поведения, которое приводит к видоизменению и развитию стандартного инструментария сегментирования рынка.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-02T11:58:18Z
2014-07-02T11:58:18Z
2012-12-10
 
Type Article
 
Identifier Куденко О. В. Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах / О. В. Куденко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 207–212.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4224
 
Language uk