Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах
|
|
Creator |
Куденко, Олексій Віталійович
|
|
Subject |
маркетинг
сегментування ринку фактори сегментації ринку критерії сегментації ринку marketing market segmentation market segmentation factors market segmentation criteria маркетинг сегментирование рынка факторы сегментации рынка критерии сегментации рынка 339.138 |
|
Description |
У статті досліджено еволюцію факторів маркетингового сегментування та зміни споживчої поведінки, що призводять до видозмінення та розвитку стандартного інструментарію сегментування ринку.
The article researches the evolution of marketing segmentation factors and changes in customers’ behavior that lead to the development and evolution of standard tools of market segmentation. В статье исследуется эволюция факторов маркетингового сегментирования и изменения потребительского поведения, которое приводит к видоизменению и развитию стандартного инструментария сегментирования рынка. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-02T11:58:18Z
2014-07-02T11:58:18Z 2012-12-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куденко О. В. Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах / О. В. Куденко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 207–212.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4224 |
|
Language |
uk
|
|