Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Дубинский, Іван
|
|
Description |
Довідка про компанію. InMind агенція повного циклу, представник Factum Group в Україні. InMind надає повний спектр послуг в сфері маркетингових досліджень та консалтингу: кількісні та якісні дослідження ринку, споживачів, продукту, а також інноваційний аналіз та дослідницький аудит. Одна з основних спеціалізацій компанії дослідження у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій, які InMind проводить регулярно з 2004 року. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-03T08:18:10Z
2014-07-03T08:18:10Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дубинский І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень / Іван Дубинский // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 3. – С. 11–13.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4253 |
|
Language |
uk
|
|