Запис Детальніше

Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки
 
Creator Окландер, Михайло Анатолійович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-03T08:26:22Z
2014-07-03T08:26:22Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Окландер М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки / Михайло Окландер // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. – С. 14-20.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4256
 
Language uk