Запис Детальніше

Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
 
Subject система управління
маркетингові рішення
системний аналіз
ринкова невизначеність
ризик
цикл управління
система маркетингових досліджень
658.8:339.1307
 
Description Статтю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингової теорії у контексті управління інформаційними потоками в управлінні такими системами та прийняття відповідних маркетингових рішень.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-03T08:49:59Z
2014-07-03T08:49:59Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах / Андрій Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. – С. 24-29.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4263
 
Language uk