Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
|
|
Subject |
система управління
маркетингові рішення системний аналіз ринкова невизначеність ризик цикл управління система маркетингових досліджень 658.8:339.1307 |
|
Description |
Статтю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингової теорії у контексті управління інформаційними потоками в управлінні такими системами та прийняття відповідних маркетингових рішень.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-03T08:49:59Z
2014-07-03T08:49:59Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах / Андрій Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. – С. 24-29.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4263 |
|
Language |
uk
|
|