Основні напрямки формування банками ефективної корпоративної стратегії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні напрямки формування банками ефективної корпоративної стратегії
|
|
Creator |
Фурман, Василь Миколайович
|
|
Subject |
банки
корпоративні клієнти стратегія клієнтські менеджери продуктові ряди банківські технології та процеси banks corporate clients strategy client managers product lines bank technologies and processes банки корпоративные клиенты стратегия клиентские менеджеры продуктовые ряды банковские технологии и процессы 336.711:005.35 |
|
Description |
У статті висвітлено особливості формування банками корпоративної стратегії. Запропоновано напрямки побудови банками стратегії по роботі з корпоративними клієнтами.
Peculiarities of corporate strategy building by banks are given in the article. Areas for building of the corporate clients work strategies by banks are offered therein. В статье отражены особенности формирования банками корпоративной стратегии. Предложенные направления построения банками стратегии по работе с корпоративными клиентами. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-03T09:20:33Z
2014-07-03T09:20:33Z 2012-12-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фурман В. М. Основні напрямки формування банками ефективної корпоративної стратегії / В. М. Фурман // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 363–370.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4270 |
|
Language |
uk
|
|