Запис Детальніше

Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства
 
Creator Іванова, Лілія
 
Subject 339.138:64
 
Description За результатами здійсненних комплексних маркетингових досліджень висвітлено проблеми якості надання основних та додаткових послуг підприємств готельного господарства України, окреслено засади формування маркетингової стратегії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-03T10:35:27Z
2014-07-03T10:35:27Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Іванова Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Лілія Іванова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. – С. 50-56.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4276
 
Language uk