Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства
|
|
Creator |
Іванова, Лілія
|
|
Subject |
339.138:64
|
|
Description |
За результатами здійсненних комплексних маркетингових досліджень висвітлено проблеми якості надання основних та додаткових послуг підприємств готельного господарства України, окреслено засади формування маркетингової стратегії.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-03T10:35:27Z
2014-07-03T10:35:27Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Іванова Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Лілія Іванова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. – С. 50-56.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4276 |
|
Language |
uk
|
|