Запис Детальніше

Формування інформаційного базису прийняття маркетингового рішення

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування інформаційного базису прийняття маркетингового рішення
 
Creator Григорук, П. М.
 
Subject Інформаційний базис
маркетингові рішення
знання
маркетингове дослідження
Information basis
marketing decisions
marketing research
Информационный базис
маркетинговое решение
знания
маркетинговое исследование
005:519.816:339.138
 
Description Стаття присвячена питанням, пов’язаним з формуванням інформаційного базису прийняття маркетингового рішення. Наведено визначення інформаційного базису, представлено
структурна схема його формування. Описано функції, на виконання яких може бути спрямовано його використання.
The article is devoted issues associated with the formation of the information basis making marketing decisions.Determination of information basis is defined, the flow diagram of his forming is presented. Functions on implementation of which can be
directionally it use are described.
Статья посвящена вопросам, связанным с формированием информационного базиса принятия маркетингового решения. Указано определение информационного базиса, представлена структурная схема его формирования. Описаны функции, на
выполнение которых может быть направлено его использование.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-03T12:45:41Z
2014-07-03T12:45:41Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Григорук П. М. Формування інформаційного базису прийняття маркетингового рішення / П. М. Григорук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 1. – С. 104-114.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4293
 
Language uk