Запис Детальніше

Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу
Языковые средства англоязычного рекламного дискурса
Language means of the English-speaking advertising discourse
 
Creator Стрельченко, Д.В.
 
Subject рекламний дискурс
рекламный дискурс
an advertizing discourse
римована форма слогана
рифмованная форма слогана
the rhymed form of a slogan
лексеми
лексемы
a lexeme
стилістичні прийоми
стилистические приемы
stylistic receptions
 
Description У статті розглядаються різноманітні мовні наповнення рекламних текстів, які спрямовані на реалізацію головної функції: переконати адресата придбати рекламований товар або послугу. Серед широко вживаних мовних засобів реклами різних рівнів особливо виділяємо: римовану форму слогана, лексеми позитивної оцінності, експресивно-емоційні лексеми, стилістичні прийоми та засоби семасіології, оказіональні інновації тощо.
В статье рассматриваются разнообразные языковые наполнения рекламных текстов, которые направлены на реализацию главной функции: убедить адресата приобрести рекламируемый товар или услугу. Среди широко употребляемых языковых средств рекламы разных уровней особенно выделяем: рифмованную форму слогана, лексемы позитивной оценки, экспрессивно-эмоциональные лексемы, стилистические приемы и средства семасиологии), окказиональные инновации и.т.д.
The article deals with various language fillings of advertizing texts which are directed on realization of the main function: to convince the addressee to buy the advertized goods or service. Among widely usage of advertizing media language on different levels we allocate : the rhymed form of a slogan, a lexeme of a positive estimation, expressive-emotional lexemes, stylistic receptions and different aspects of semasiology), occasional innovations and etc.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-04-12T11:58:13Z
2012-04-12T11:58:13Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Стрельченко, Д.В. Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу [Текст] / Д.В. Стрельченко // Філологічні трактати. - 2012. - Т.4, №1. - С. 115-118.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25184
 
Language uk