Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу
Языковые средства англоязычного рекламного дискурса Language means of the English-speaking advertising discourse |
|
Creator |
Стрельченко, Д.В.
|
|
Subject |
рекламний дискурс
рекламный дискурс an advertizing discourse римована форма слогана рифмованная форма слогана the rhymed form of a slogan лексеми лексемы a lexeme стилістичні прийоми стилистические приемы stylistic receptions |
|
Description |
У статті розглядаються різноманітні мовні наповнення рекламних текстів, які спрямовані на реалізацію головної функції: переконати адресата придбати рекламований товар або послугу. Серед широко вживаних мовних засобів реклами різних рівнів особливо виділяємо: римовану форму слогана, лексеми позитивної оцінності, експресивно-емоційні лексеми, стилістичні прийоми та засоби семасіології, оказіональні інновації тощо.
В статье рассматриваются разнообразные языковые наполнения рекламных текстов, которые направлены на реализацию главной функции: убедить адресата приобрести рекламируемый товар или услугу. Среди широко употребляемых языковых средств рекламы разных уровней особенно выделяем: рифмованную форму слогана, лексемы позитивной оценки, экспрессивно-эмоциональные лексемы, стилистические приемы и средства семасиологии), окказиональные инновации и.т.д. The article deals with various language fillings of advertizing texts which are directed on realization of the main function: to convince the addressee to buy the advertized goods or service. Among widely usage of advertizing media language on different levels we allocate : the rhymed form of a slogan, a lexeme of a positive estimation, expressive-emotional lexemes, stylistic receptions and different aspects of semasiology), occasional innovations and etc. |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-04-12T11:58:13Z
2012-04-12T11:58:13Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стрельченко, Д.В.
Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу [Текст] / Д.В. Стрельченко
// Філологічні трактати. - 2012. - Т.4, №1. - С. 115-118.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25184 |
|
Language |
uk
|
|