Обґрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії
|
|
Creator |
Шатарська, Інна Федорівна
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-04T07:58:54Z
2014-07-04T07:58:54Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шатарська І. Обґрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії / Інна Шатарська // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 11–14.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4313 |
|
Language |
uk
|
|