Запис Детальніше

Обґрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії
 
Creator Шатарська, Інна Федорівна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-04T07:58:54Z
2014-07-04T07:58:54Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Шатарська І. Обґрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії / Інна Шатарська // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 11–14.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4313
 
Language uk