Запис Детальніше

«Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України
 
Creator Олексюк, Олексій Іванович
Oleksiyk, Oleksiy
 
Subject бренд
цінність для споживача
сегмент ринку
лояльність
місткість ринку
 
Description У роботі представлений аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку ринку мінерально!столових вод України з позицій конкурентної боротьби різних компаній, реалізований підхід до сегментації ринку на основі позицій окремих брендів, виділений найкращий досвід управління брендом мінерально-столових вод, зроблені аналітичні узагальнення щодо можливостей його використання.
Робота буде корисна маркетологам та аналітикам, що спеціалізуються на дослідженнях ринку мінерально-столових вод
України, спеціалістам зі стратегічного планування та брендінгу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-04T08:30:25Z
2014-07-04T08:30:25Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Олексюк О. «Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України / Олексій Олексюк // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 17–22.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4323
 
Language uk