Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії
|
|
Creator |
Виноходова, Світлана
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-04T09:14:37Z
2014-07-04T09:14:37Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Виноходова С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії / Світлана Виноходова // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 34–37.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4332 |
|
Language |
uk
|
|