Запис Детальніше

Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії
 
Creator Виноходова, Світлана
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-04T09:14:37Z
2014-07-04T09:14:37Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Виноходова С. Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії / Світлана Виноходова // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 34–37.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4332
 
Language uk