Запис Детальніше

Маркетингові дослідження у сфері вищої освіти

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження у сфері вищої освіти
 
Creator Василькова, Наталія Володимирівна
 
Subject маркетинг вищої освіти
маркетингові дослідження
higher education marketing
marketing research
маркетинг высшего образования
маркетинговые исследования
339.138:378.1
 
Description У статті розглянуто основні питання щодо сутності, значення, напрямів і практичного використання маркетингових досліджень у діяльності вищих навчальних закладів в умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг.
The paper highlights the main issues concerning the nature, meaning and practical application of marketing research in higher education institutions in the face of increasing competition in the education market.
В статье рассмотрены основные вопросы, касающиеся сущности, значения и практического применения маркетинговых исследований в деятельности высших учебных заведений в условиях возрастающей конкурен-
ции на рынке образовательных услуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-04T09:19:32Z
2014-07-04T09:19:32Z
2012-10-08
 
Type Article
 
Identifier Василькова Н. В. Маркетингові дослідження у сфері вищої освіти / Н. В. Василькова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – № 30. – С. 192–198.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4333
 
Language uk