Запис Детальніше

Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості
 
Creator Хамідова, Азіза
 
Subject 339.138
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-04T10:24:19Z
2014-07-04T10:24:19Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Хамідова А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / Азіза Хамідова // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 38–40.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4335
 
Language uk