Віртуальні кластери як об’єкти інтегрованого маркетингового управління
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Віртуальні кластери як об’єкти інтегрованого маркетингового управління
|
|
| Creator |
Гощинський, Андрій
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-07-04T10:45:38Z
2014-07-04T10:45:38Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Гощинський А. Віртуальні кластери як об’єкти інтегрованого маркетингового управління / Андрій Гощинський // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 47–50.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4338 |
|
| Language |
uk
|
|