Запис Детальніше

Напрямки розвитку страхового маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрямки розвитку страхового маркетингу
Ways of insurance marketing development
 
Creator Загребной, І. В.
Zagrebnoy, I.
 
Subject страхова послуга
маркетингове дослідження
клієнтська база
страховий маркетинг
просування страхового продукту
368.021:658.821
 
Description This article analyses concept of marketing in insurance, features of insurance service in the system of marketing are revealed. The process of selling insurance service through applying marketing instruments is described.
Проанализировано понятие маркетинга в страховании, раскрыты особенности страховой услуги в системе маркетинга. Описан процесс сбыта страховой услуги при помощи инструментов маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-04T11:21:41Z
2014-07-04T11:21:41Z
2009-05-15
 
Type Article
 
Identifier Загребной І. В. Напрямки розвитку страхового маркетингу / І. В. Загребной // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 80-86.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4349
 
Language uk