Напрямки розвитку страхового маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Напрямки розвитку страхового маркетингу
Ways of insurance marketing development |
|
Creator |
Загребной, І. В.
Zagrebnoy, I. |
|
Subject |
страхова послуга
маркетингове дослідження клієнтська база страховий маркетинг просування страхового продукту 368.021:658.821 |
|
Description |
This article analyses concept of marketing in insurance, features of insurance service in the system of marketing are revealed. The process of selling insurance service through applying marketing instruments is described.
Проанализировано понятие маркетинга в страховании, раскрыты особенности страховой услуги в системе маркетинга. Описан процесс сбыта страховой услуги при помощи инструментов маркетинга. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-04T11:21:41Z
2014-07-04T11:21:41Z 2009-05-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Загребной І. В. Напрямки розвитку страхового маркетингу / І. В. Загребной // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 80-86.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4349 |
|
Language |
uk
|
|