Запис Детальніше

Стратегічне управління взаємовідносинами з клієнтами на основі CRM

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне управління взаємовідносинами з клієнтами на основі CRM
 
Creator Бортнік, Анастасія Миколаївна
Bortnik, Anastasia
 
Subject ефективна модель бізнесу
бізнес-модель розвитку
управління взаємовідносинами з клієнтами
CRM-модель
бізнес-процеси
effective business model
business model development
customer relationship management
CRM-model
business process
эффективная модель бизнеса
бизнес-модель развития
управление взаимоотношениями с потребителями
CRM-модель
бизнес-процессы
334
 
Description У статті розглянуто теоретичні і практичні підходи щодо особливостей управління взаємовідносинами з клієнтами на основі концепції CRM, запропоновано методику впровадження CRM-моделі на основі CRM-
проекту. За результатами дослідження сформовано переваги та аргументовано стратегічне значення використання концепції управління взаємовідносинами клієнтами.
The article deals with the theoretical and practical approaches to the features of customer relationship management based on the concept of CRM; the paper proposes a method of introduction of CRM-based model on the base of CRM-project. According to the survey the established preferences are formed; the work argued the strategic importance of the use of the concept of customer relationship management.
В статье рассмотрены теоретические и практические подходы относительно особенностей управления взаимоотношениями с клиентами на основе концепции CRM, предложена методика внедрения CRM-модели на основе CRM-проекта. По результатам исследования сформированы сложившиеся предпочтения и аргументировано стратегическое значение использования концепции управления взаимоотношениями клиентами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-04T11:45:39Z
2014-07-04T11:45:39Z
2012-10-01
 
Type Article
 
Identifier Бортнік А. М. Стратегічне управління взаємовідносинами з клієнтами на основі CRM / А. М. Бортнік // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – № 30. – С. 165–169.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4356
 
Language uk