Запис Детальніше

Клієнтський капітал підприємства: семантична ідентифікація та структурні елементи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Клієнтський капітал підприємства: семантична ідентифікація та структурні елементи
 
Creator Тищенко, О. О.
 
Subject інтелектуальний капітал
клієнтський капітал
марочний капітал
маркетинговий капітал
споживчий капітал
структура клієнтського капіталу
intellectual capital
external capital
brand capital
market capital
customer capital
structure of external capital
интеллектуальный капитал
клиентский капитал
марочный капитал
маркетинговый капитал
потребительский капитал
структура клиентского капитала
330.123
 
Description Узагальнено підходи щодо ідентифікації клієнтського капіталу та визначення його місця в системі управління інтелектуальним капіталом підприємства. Запропоновано авторський підхід до структурної композиції клієнтського капіталу підприємства, який передбачає визначення формуючих, забезпечуючих і результуючих складових з уточненням їх елементного складу та механізмом взаємовпливу цих складових на капіталізацію підприємства.
The article summarizes approaches to the identification of external capital and determines its place in the management of the enterprise’s intellectual capital. The author proposes the approach to the structural composition of the company’s external capital, which provides the definition of forming, providing and resulting components with specifying their elemental composition and mechanism of interaction of these components on the capitalization of the enterprise.
Обобщены подходы к идентификации клиентского капитала и определение его места в системе управления интеллектуальным капиталом предприятия. Предложен авторский подход к структурной композиции клиентского капитала предприятия, который предусматривает определение формирующих, обеспечивающих и результирующих составляющих с уточнением их элементного состава и механизмом взаимовлияния этих составляющих на капитализацию предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-07T09:01:25Z
2014-07-07T09:01:25Z
2012-11-09
 
Type Article
 
Identifier Тищенко О. О. Клієнтський капітал підприємства: семантична ідентифікація та структурні елементи / О. О. Тищенко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – № 31. – С. 116–123.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4400
 
Language uk