Запис Детальніше

Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік. Експертна оцінка всеукраїнської рекламної коаліції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік. Експертна оцінка всеукраїнської рекламної коаліції
 
Creator Лазебник, Максим
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-07T10:35:11Z
2014-07-07T10:35:11Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Лазебник М. Обсяг рекламно-комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік. Експертна оцінка всеукраїнської рекламної коаліції / Максим Лазебник // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 28–32.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4410
 
Language uk