Запис Детальніше

Об’єктивна необхідність маркетингових стратегій страхових компаній на українському ринку добровільного медичного страхування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Об’єктивна необхідність маркетингових стратегій страхових компаній на українському ринку добровільного медичного страхування
Objective necessity of marketing’s strategies of insurance companies is at the Ukrainian market of voluntarily medical insurance
 
Creator Стецюк, Тетяна Іванівна
Stetsiuk, T.
 
Subject маркетингові стратегії
медичне страхування
страхова послуга
служба асистанс
364.32:346.6
 
Description The objective necessity of marketing’s strategies is probed at the Ukrainian market of voluntarily medical insurance. Description of insurance services of medical insurance is certain which are for a user most important and more than all influence on their choice.
Исследуется объективная необходимость маркетинговых стратегий на украинском рынке добровольного медицинского страхования. Определена характеристика страховых услуг медицинского страхования, которые являются для потребителя самыми важными и более всего влияют на их выбор.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-07T13:20:12Z
2014-07-07T13:20:12Z
2009-05-15
 
Type Article
 
Identifier Стецюк Т. І. Об’єктивна необхідність маркетингових стратегій страхових компаній на українському ринку добровільного медичного страхування / Стецюк Т. І. // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 181-186.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4425
 
Language uk