Об’єктивна необхідність маркетингових стратегій страхових компаній на українському ринку добровільного медичного страхування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Об’єктивна необхідність маркетингових стратегій страхових компаній на українському ринку добровільного медичного страхування
Objective necessity of marketing’s strategies of insurance companies is at the Ukrainian market of voluntarily medical insurance |
|
Creator |
Стецюк, Тетяна Іванівна
Stetsiuk, T. |
|
Subject |
маркетингові стратегії
медичне страхування страхова послуга служба асистанс 364.32:346.6 |
|
Description |
The objective necessity of marketing’s strategies is probed at the Ukrainian market of voluntarily medical insurance. Description of insurance services of medical insurance is certain which are for a user most important and more than all influence on their choice.
Исследуется объективная необходимость маркетинговых стратегий на украинском рынке добровольного медицинского страхования. Определена характеристика страховых услуг медицинского страхования, которые являются для потребителя самыми важными и более всего влияют на их выбор. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-07T13:20:12Z
2014-07-07T13:20:12Z 2009-05-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стецюк Т. І. Об’єктивна необхідність маркетингових стратегій страхових компаній на українському ринку добровільного медичного страхування / Стецюк Т. І. // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 14. – С. 181-186.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4425 |
|
Language |
uk
|
|