Запис Детальніше

Маркетингове управління базами даних споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове управління базами даних споживачів
 
Creator Папоян, Аруд
 
Description Сучасний споживчий ринок характеризується стійкою конкурентною боротьбою за клієнта. Інформація про споживача та історія його
покупок, зібрана у клієнтській базі даних (БД), надають величезну перевагу власникові такої бази у конкурентній боротьбі.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T06:56:05Z
2014-07-08T06:56:05Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Папоян А. Маркетингове управління базами даних споживачів / Аруд Папоян // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 40–44.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4433
 
Language uk