Запис Детальніше

Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
 
Creator Зозульов, Олександр Вікторович
 
Description Ефективна реалізація стратегій позиціонування вимагає застосування низки тактичних заходів, серед яких одним із головних є визначення типу позиціонування споживчих товарів. Багато українських та зокордонних вчених присвятили свої праці позіціонуванню торгівельних марок
[1-7]. Проте у науковій літературі недостатньо висвітлено питання класифікації можливих типів позиціонування марок на споживчому ринку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T07:13:07Z
2014-07-08T07:13:07Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Зозульов Олександр. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 49–52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4437
 
Language uk