Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
|
|
Creator |
Зозульов, Олександр Вікторович
|
|
Description |
Ефективна реалізація стратегій позиціонування вимагає застосування низки тактичних заходів, серед яких одним із головних є визначення типу позиціонування споживчих товарів. Багато українських та зокордонних вчених присвятили свої праці позіціонуванню торгівельних марок [1-7]. Проте у науковій літературі недостатньо висвітлено питання класифікації можливих типів позиціонування марок на споживчому ринку. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-08T07:13:07Z
2014-07-08T07:13:07Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зозульов Олександр. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / Олександр Зозульов // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 49–52.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4437 |
|
Language |
uk
|
|