Запис Детальніше

Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи
 
Creator Гевко, Ольга
 
Description У статті представлено результати дослідження стану впровадження концепції брендингу на українських машинобудівних підприємствах. Також відображено зарубіжні тенденції у цій сфері.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T07:17:59Z
2014-07-08T07:17:59Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Гевко О. Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи / Ольга Гевко // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 53–57.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4439
 
Language uk