Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи
|
|
Creator |
Гевко, Ольга
|
|
Description |
У статті представлено результати дослідження стану впровадження концепції брендингу на українських машинобудівних підприємствах. Також відображено зарубіжні тенденції у цій сфері.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-08T07:17:59Z
2014-07-08T07:17:59Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гевко О. Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи / Ольга Гевко // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 6. – С. 53–57.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4439 |
|
Language |
uk
|
|