Запис Детальніше

Модель маркетингової системи спостережень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель маркетингової системи спостережень
 
Creator Гуржій, Н. М.
 
Subject стратегічний маркетинг
маркетингові спостереження
модель система спостережень
канали інформації
вектори маркетингових спостережень
strategic marketing
marketings supervisions
model
system of supervisions
channels of information
vectors of marketings supervisions
стратегический маркетинг
маркетинговые наблюдения
модель
система наблюдений
каналы информации
векторы маркетинговых наблюдений
005.4:658.8.012.2
 
Description У статті розглянуто складові моделі маркетингової системи спостережень, методи отримання інформації в системі даної моделі, види технологій та вектори маркетингових спотережень. Проаналізовано модульну структуру комплексу Marketing Analytic 4.
n the articles considered component models of the marketing system of supervisions, methods of receipt of information in the system of this model, types of technologies and vectors of marketings supervisions. Also the modular construction of complex Marketing Analytic is in-process analysed 4.
В статье рассмотрены составляющиея модели маркетинговой системы наблюдений, методы получения информации в системе данной модели, виды технологий и векторы маркетинговых наблюдений. Проанализирована модульная структура комплекса Marketing Analytic 4.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T07:36:49Z
2014-07-08T07:36:49Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гуржій Н. М. Модель маркетингової системи спостережень / Н. М. Гуржій // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 1. – С. 433-443.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4444
 
Language uk