Запис Детальніше

Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду
 
Creator Каніщенко, Олена
Журило, Вікторія
Доця, Татяна
 
Description Специфіка ситуаційної вправи полягає в дослідженні умов формування ефективних стратегій позиціонування національних брендів на світових товарних ринках на прикладі прагнення українських виробників коньячної продукції завоювати прихильність потенційних сегментів споживачів алкогольної продукції.
Об’єктом дослідження ситуаційної вправи є міжнародна маркетингова діяльність ВАТ «АПФ “Таврія”»; предметом – розробка ефективної стратегії позиціонування коньячного бренду агропромислової фірми «Таврія» на російському ринку коньячної продукції. Метою опрацювання господарської ситуації є розробка концепції формування, позиціонування, індивідуалізації іміджу коньячного бренду в нтернаціоналізованому ринковому середовищі та обґрунтуванні його міжнародних конкурентних
переваг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T08:00:46Z
2014-07-08T08:00:46Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Каніщенко О. Кейс. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / Олена Каніщенко, Вікторія Журило, Татяна Доця // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. – С. 64-70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4452
 
Language uk