Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду
|
|
Creator |
Каніщенко, Олена
Журило, Вікторія Доця, Татяна |
|
Description |
Специфіка ситуаційної вправи полягає в дослідженні умов формування ефективних стратегій позиціонування національних брендів на світових товарних ринках на прикладі прагнення українських виробників коньячної продукції завоювати прихильність потенційних сегментів споживачів алкогольної продукції. Об’єктом дослідження ситуаційної вправи є міжнародна маркетингова діяльність ВАТ «АПФ “Таврія”»; предметом – розробка ефективної стратегії позиціонування коньячного бренду агропромислової фірми «Таврія» на російському ринку коньячної продукції. Метою опрацювання господарської ситуації є розробка концепції формування, позиціонування, індивідуалізації іміджу коньячного бренду в нтернаціоналізованому ринковому середовищі та обґрунтуванні його міжнародних конкурентних переваг. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-08T08:00:46Z
2014-07-08T08:00:46Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Каніщенко О. Кейс. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / Олена Каніщенко, Вікторія Журило, Татяна Доця // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. – С. 64-70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4452 |
|
Language |
uk
|
|