Запис Детальніше

Стратегічний аналіз зовнішнього середовища енергозбутової компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний аналіз зовнішнього середовища енергозбутової компанії
 
Creator Гаращенко, Наталія Миколаївна
Костін, Юрій
 
Subject енергозбутова компанія
стратегія
стратегічна сегментація
стратегічний напрям діяльності
стратегічна бізнес-одиниця
аналіз зовнішнього середовища підприємства
загальне зовнішнє середовище
операційне зовнішнє середовище
PEST-аналіз
ключові фактори успіху
energy company
strategy
strategic segmentation
strategic business unit
analysis of the external environment of the enterprise
general external environment
operating external environment
PEST-analysis
key success factors
энергосбытовая компания
стратегия
стратегическая сегментация
стратегическое направление деятельности
стратегическая бизнес-единица
анализ внешней среды предприятия
общая внешняя среда
операционная внешняя среда
PEST-анализ
ключевые факторы успеха
338.3+338.4
 
Description У статті окреслено стан і перспективи розвитку електро-енергетичної галузі України, обґрунтовано необхідність використання інструментів стратегічного управління в діяльності енергопостачальних та енерготранспортних компаній; представлено результати використання методик стратегічної сегментації діяльності та аналізу зовнішнього середовища функціонування енергозбутової компанії (обленерго), визначення загроз і можливостей; визначено ключові фактори успіху в галузі постачання електроенергії.
The state and prospects of development of the electric power industry of Ukraine are described, the use of tools of strategic management for energy supply and energy transmission companies is demonstrated, the results of strategic segmentation and analysis of the external operating environment of energy supply company are described, environmental threats and opportunities and key success factors in the supply of electricity are identified.
В статье обозначены состояние и перспективы развития электроэнергетической отрасли Украины, обоснована необходимость использования инструментов стратегического управления в деятельности энергосбытовых и энерготранспортных компаний; представлены результаты использования методик стратегической сегментации деятельности и анализа внешней среды функционирования энергосбытовой компании (облэнерго), определения угроз и возможностей, выявлены ключевые факторы успеха в сфере поставок электроэнергии.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T08:48:58Z
2014-07-08T08:48:58Z
2013-04-16
 
Type Article
 
Identifier Гаращенко Н. М. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища енергозбутової компанії / Н. М. Гаращенко, Ю. Д. Костін // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 111–123.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4464
 
Language uk