Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи
|
|
Creator |
Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Погоріла, А. С. |
|
Subject |
бренд
розвиток бренду стратегія розвитку бренду оцінка вартості бренду brand brand development company brand development strategy evaluation of the brand value бренд развитие бренда стратегия развития бренда оценка стоимости бренда 658.71 |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню ключової проблеми сучасної теорії брендингу — стратегічному розвитку брендів. Наведено результати аналізу ставлення споживачів до брендів досліджуваних підприємств (ресторанів японської кухні), описано результати оцінки вартості бренду, визначено показники оцінки розвитку бренду, дано рекомендації з ефективного управління брендом підприємства.
This article is devoted to the research of a key problem of the modern brand theory — strategic brand development. The article shows the results of the analysis of the consumer attitudes to brands of the examined enterprises (Japanese cuisine restaurants), results of the evaluation of the brand value. There are also recommendations as to valuation indicators of brand development and effective company brand management. Статья посвящена исследованию ключевой проблемы современной теории брендинга — стратегическому развитию брендов. В статье предоставлены результаты анализа потребительского отношения к брендам исследуемых предприятий (ресторанам японской кухни), описаны результаты оценки стоимости бренда, определены показатели оценки развития бренда, даны рекомендации по эффективному управлению брендом предприятия. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-08T10:49:03Z
2014-07-08T10:49:03Z 2013-04-18 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оберемчук В. Ф. Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи / В. Ф. Оберемчук, А. С. Погоріла // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 176–182.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4484 |
|
Language |
uk
|
|