Запис Детальніше

Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи
 
Creator Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Погоріла, А. С.
 
Subject бренд
розвиток бренду
стратегія розвитку бренду
оцінка вартості бренду
brand
brand development
company brand development strategy
evaluation of the brand value
бренд
развитие бренда
стратегия развития бренда
оценка стоимости бренда
658.71
 
Description Стаття присвячена дослідженню ключової проблеми сучасної теорії брендингу — стратегічному розвитку брендів. Наведено результати аналізу ставлення споживачів до брендів досліджуваних підприємств (ресторанів японської кухні), описано результати оцінки вартості бренду, визначено показники оцінки розвитку бренду, дано рекомендації з ефективного управління брендом підприємства.
This article is devoted to the research of a key problem of the modern brand theory — strategic brand development. The article shows the results of the analysis of the consumer attitudes to brands of the examined enterprises (Japanese cuisine restaurants), results of the evaluation of the brand value.
There are also recommendations as to valuation indicators of brand development
and effective company brand management.
Статья посвящена исследованию ключевой проблемы современной теории брендинга — стратегическому развитию брендов. В статье предоставлены результаты анализа потребительского отношения к брендам исследуемых предприятий (ресторанам японской кухни), описаны результаты оценки стоимости бренда, определены показатели оценки развития бренда, даны рекомендации по эффективному управлению брендом предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T10:49:03Z
2014-07-08T10:49:03Z
2013-04-18
 
Type Article
 
Identifier Оберемчук В. Ф. Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи / В. Ф. Оберемчук, А. С. Погоріла // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 176–182.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4484
 
Language uk