Запис Детальніше

Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії
 
Creator Дайновський, Юрій Анатолійович
 
Description У статті проаналізовано підходи до визначення обсягів вибіркових сукупностей у
маркетингових дослідженнях. Показано недоцільність розрахунку чисельності вибірки
виключно на основі широко застосовуваних математичних формул. Запропоновано критерії
визначення достатності обсягу вибірки за даними поетапного аналізу нагромадженого емпіричного матеріалу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T11:35:13Z
2014-07-08T11:35:13Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Юрій Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. – С. 18-22.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4495
 
Language uk