Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії
|
|
Creator |
Дайновський, Юрій Анатолійович
|
|
Description |
У статті проаналізовано підходи до визначення обсягів вибіркових сукупностей у маркетингових дослідженнях. Показано недоцільність розрахунку чисельності вибірки виключно на основі широко застосовуваних математичних формул. Запропоновано критерії визначення достатності обсягу вибірки за даними поетапного аналізу нагромадженого емпіричного матеріалу. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-08T11:35:13Z
2014-07-08T11:35:13Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Юрій Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. – С. 18-22.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4495 |
|
Language |
uk
|
|