Запис Детальніше

Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкуренто спроможності вітчизняних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкуренто спроможності вітчизняних підприємств
 
Creator Сагайдак, М. П.
 
Subject конкурентоспроможність
персонал
компетенції
внутрішній маркетинг
стратегія
комплекс «маркетинг-мікс»
competitiveness
personnel
competence
internal marketing
strategy
complex «marketing mix»
конкурентоспособность
персонал
компетенции
внутренний маркетинг
стратегия
комплекс «маркетинг-микс»
658.8:316.476.338.46
 
Description У статті розглянуто питання формування конкурентоспроможності підприємств, на яку впливає рівень конкурентоспроможності персоналу. Визначено роль персоналу в забезпеченні системи внутрішнього маркетингу, розглянуто методи оцінки якості та конкурентоспроможності спеціаліста (контактного персоналу) і обґрунтовано вибір конкурентних стратегій розвитку вітчизняних підприємств. Об’єктами дослідження є процеси і динаміка розвитку ринку, які включають у себе аналіз змін економічних, науково-технічних, демографічних, соціальних, екологічних, законодавчих та інших факторів.
In the article questions of forming of competitiveness of business which is affected by the level of competitiveness of specialist. The importance of personal in provision of the internal marketing system is cleared up and the methods of assessment and competitiveness of a professional’s (of the contact personnel) is elaborated and the choice of competitive strategies for the development of domestic enterprises is substantiated. The investigation’s objects are the processes and the dynamics of the market development, including the changes
analysis of economic, scientific-technical, demographic, social, ecological, legislative
and other factors.
В статье рассматриваются вопросы формирования конкурентоспособности предприятия, на которую влияет уровень конкурентоспособности персонала. Определена роль персонала в обеспечении системы внутреннего маркетинга, рассмотрены методы оценки качества и конкурентоспособности специалиста (контактного персонала) и обоснован выбор конкурентных стратегий развития отечественных предприятий. Объектами исследования являются процессы и динамика развития рынка, которые включают в себя анализ изменений экономических, научно-технических, демографических, социальных, экологических, законодатель-ных и других
факторов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T12:01:08Z
2014-07-08T12:01:08Z
2013-04-16
 
Type Article
 
Identifier Сагайдак М. П. Роль внутрішнього маркетингу у забезпеченні конкуренто спроможності вітчизняних підприємств / М. П. Сагайдак // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 197–203.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4498
 
Language uk