Запис Детальніше

Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу
 
Creator Пилипчук, Володимир Петрович
Данніков, Олег Володимирович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T12:10:24Z
2014-07-08T12:10:24Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Пилипчук В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу / Володимир Пилипчук, Олег Данніков // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. – С. 40-45.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4503
 
Language uk