Запис Детальніше

Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача
 
Creator Юдіна, Наталія Володимирівна
Терещенко, Марія
 
Subject 339.138:617
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T12:26:25Z
2014-07-08T12:26:25Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача / Наталія Юдіна, Марія Терещенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. – С. 53-56.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4510
 
Language uk