Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача
|
|
Creator |
Юдіна, Наталія Володимирівна
Терещенко, Марія |
|
Subject |
339.138:617
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-08T12:26:25Z
2014-07-08T12:26:25Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Юдіна Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва. Застосування проективних методик для виявлення асоціативного поля споживача / Наталія Юдіна, Марія Терещенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. – С. 53-56.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4510 |
|
Language |
uk
|
|