Запис Детальніше

Стратегічне планування в системі соціально-орієнтованого маркетингу підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне планування в системі соціально-орієнтованого маркетингу підприємства
 
Creator Юзик, Л. О.
 
Subject соціально-орієнтований маркетинг
процес
стратегічне планування
механізм
стратегія
socially oriented marketing
process
strategic planning
mechanism
strategy
социально ориентированный маркетинг
процесс
стратегическое планирование
механизм
стратегия
339.138
 
Description У статті розглянуто необхідність стратегічного підходу до соціально-орієнтованої маркетингової діяльності підприємства,етапи процесу стратегічного планування в системі соціально-орієнтованого маркетингу та визначено механізм реалізації стратегій.
Speech goes in the article about the necessity of the strategic fitting for socially oriented marketing to activity of enterprise,the stages of process of the strategic planning are offered in the
system of the socially oriented marketing and the mechanism of realization of strategies is exposed.
В статье речь идет о необходимости стратегического подхода к социально ориентированной маркетинговой деятельности предприятия, рассмотрены этапы процесса стратегического планирования в системе социально ориентированного маркетинга и определен механизм реализации стратегий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-08T12:26:27Z
2014-07-08T12:26:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Юзик Л. О. Стратегічне планування в системі соціально-орієнтованого маркетингу підприємства / Л. О. Юзик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 1. – С. 602-612.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4511
 
Language uk