Особливості формування ланцюжка створення вартості у електронному бізнесі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування ланцюжка створення вартості у електронному бізнесі
|
|
Creator |
Голіонко, Наталія Григорівна
|
|
Subject |
ланцюжок створення вартості
електронний бізнес віртуальний ринковий простір мережа створення цінності chain e-business virtual market space value creation цепочка создания стоимости электронный бизнес виртуальная рыночная среда сеть создания стоимости 330.133:[004.738.5:339.371.4] |
|
Description |
Розглянуто концепцію ланцюжка створення вартості у традиційному та віртуальному ринковому просторі; визначено джерела формування конкурентних переваг сучасного підприємства на різних ланках «ланцюга створення вартості» М. Портера; запропоновано комплексний підхід до формування цінності у електронному бізнесі з урахуванням її створення у віртуальному та реальному просторі.
The article discusses the concept of value chain in the traditional and virtual market space; defines the sources of competitive advantages of modern enterprises in various links of the M.Porter’s "chain of creation of value"; proposes an integrated approach to the creation of value in electronic business taking into account its creation in virtual and real space. В статье представлена концепция цепочки создания стоимости в традиционной и виртуальной рыночной среде; определены источники формирования конкурентных преимуществ современного предприятия на разных участках «цепочки создания стоимости» М. Портера; предложен комплексный подход к формированию ценности в электронном бизнесе с учетом ее создания в виртуальной и реальной среде. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-08T12:49:38Z
2014-07-08T12:49:38Z 2013-04-17 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голіонко Н. Г. Особливості формування ланцюжка створення вартості у електронному бізнесі / Н. Г. Голіонко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 232–237.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4518 |
|
Language |
uk
|
|