Запис Детальніше

Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
 
Creator Головкіна, Наталія
 
Subject 658.8
 
Description Сучасні маркетингові комунікації все частіше розглядаються як інтерактивний діалог між компанією та її покупцями. Персоналізація комунікацій, так само як і вміння говорити й робити потрібні речі для потрібних людей у
потрібний час, має вирішальне значення. У статті розглянуто можливі дії, переваги та проблеми компанії з персоналізації своїх маркетингових комунікацій і посилення їхнього впливу через маркетинг баз даних, прямий маркетинг, зокрема, дозволений маркетинг, програми частоти маркетингового звернення та управління взаєминами з клієнтами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-09T06:54:57Z
2014-07-09T06:54:57Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Головкіна Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Наталія Головкіна // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 27–33.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4528
 
Language uk