Запис Детальніше

Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку
 
Creator Старицький, Тарас
Старицька, Ольга
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-09T07:00:02Z
2014-07-09T07:00:02Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Старицький Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку / Тарас Старицький, Ольга Старицька // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 2. – С. 34–38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4530
 
Language uk