Запис Детальніше

Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань
 
Creator Романюха, Сергій
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-09T07:17:47Z
2014-07-09T07:17:47Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Романюха С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань / Сергій Романюха // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 39–43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4532
 
Language uk