Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань
|
|
Creator |
Романюха, Сергій
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-09T07:17:47Z
2014-07-09T07:17:47Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романюха С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань / Сергій Романюха // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 39–43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4532 |
|
Language |
uk
|
|