Запис Детальніше

Створення бренду банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Створення бренду банку
Branding of the banks
 
Creator Білошапка, Владислав Анатолійович
Biloshapka, V.
 
Subject бренд банку
фірмовий стиль банку
місія і корпоративні цінності банку
макропозиціонування бренду
оцінка вартості бренду
УДК 336.7:339.138
 
Description In the given article the most attention is
paid to the problem of the branding in the banking practice. Determination of the «branding» and its role in modern banking is given. Some aspects to which it is necessary to pay special attention are already opened now.
В статье основное внимание уделено проблеме брендинга в банковской практике. Дается определение понятия «брендинг» и его роли для современного банка. Раскрыты некоторые аспекты брендинга, на которые следует обратить особое внимание уже сейчас.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-09T09:25:49Z
2014-07-09T09:25:49Z
2008-05-13
 
Type Article
 
Identifier Білошапка В. С. Створення бренду банку / В. С. Білошапка // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 12. – С. 7-13.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4543
 
Language uk