Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія
|
|
Creator |
Антонюк, Катерина Іванівна
|
|
Description |
Досліджено особливості споживчих вподобань на ринку морозива Запорізького регіону. Проаналізовано специфіку смаків покупців, їх переваг щодо форми, виду продукції. Визначено ключові фактори, що впливають на вибір продукту. Встановлено основні критерії, якими керується споживач під час вибору товару. Проаналізовано доцільність просування торговельної марки на ринку морозива.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-09T10:29:12Z
2014-07-09T10:29:12Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонюк К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія / Катерина Антонюк // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 2. – С. 50–55.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4546 |
|
Language |
uk
|
|