Запис Детальніше

Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія
 
Creator Антонюк, Катерина Іванівна
 
Description Досліджено особливості споживчих вподобань на ринку морозива Запорізького регіону. Проаналізовано специфіку смаків покупців, їх переваг щодо форми, виду продукції. Визначено ключові фактори, що впливають на вибір продукту. Встановлено основні критерії, якими керується споживач під час вибору товару. Проаналізовано доцільність просування торговельної марки на ринку морозива.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-09T10:29:12Z
2014-07-09T10:29:12Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Антонюк К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія / Катерина Антонюк // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 2. – С. 50–55.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4546
 
Language uk