Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України
|
|
Creator |
Полонець, Володимир Миколайович
|
|
Description |
Визначення маркетингової стратегії, яку використовує підприємство, на практиці часто відбувається апріорно, що призводить до відповідних похибок і наслідків. Автор статті пропонує найточніший на сьогодні підхід до визначення маркетингових стратегій. Запропонований метод дозволяє з високою достеменністю визначити, які стратегії використовують конкуренти, передбачити майбутній розвиток подій, провести оцінювання застосовуваних стратегій та визначити власну. Ефективність методики забезпечено завдяки поєднанню сучасних концепцій стратегічного маркетингу та прогресивних математичних технологій на основі теорії нечітких множин. У статті показано застосування методики на прикладі виробників лакофарбових матеріалів. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-09T10:38:32Z
2014-07-09T10:38:32Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Полонець В. Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України / Володимир Полонець // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 56–60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4547 |
|
Language |
uk
|
|