Запис Детальніше

Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України
 
Creator Полонець, Володимир Миколайович
 
Description Визначення маркетингової стратегії, яку використовує підприємство, на практиці часто відбувається апріорно, що призводить до відповідних похибок і наслідків. Автор статті пропонує найточніший на сьогодні підхід до визначення маркетингових стратегій. Запропонований метод дозволяє з високою достеменністю визначити, які стратегії використовують конкуренти, передбачити майбутній розвиток подій, провести оцінювання застосовуваних стратегій та визначити власну.
Ефективність методики забезпечено завдяки поєднанню сучасних концепцій стратегічного маркетингу та прогресивних математичних технологій на основі теорії нечітких множин. У статті показано застосування методики на прикладі виробників лакофарбових матеріалів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-09T10:38:32Z
2014-07-09T10:38:32Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Полонець В. Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України / Володимир Полонець // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 56–60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4547
 
Language uk