Запис Детальніше

Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній
 
Creator Пилипчук, Володимир Петрович
Данніков, Олег Володимирович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-09T10:46:34Z
2014-07-09T10:46:34Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Пилипчук В. Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній / Володимир Пилипчук, Олег Данніков // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 2. – С. 61–67.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4548
 
Language uk