Запис Детальніше

Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах
 
Creator Кузик, О. В.
 
Subject маркетингові комунікації
стратегічне управління комунікаціями
комунікаційна стратегія
принципи побудови комплексу маркетингових комунікацій
marketing communications
strategic management communication
communication strategy
principles of complex marketing communications
маркетинговые коммуникации
стратегическое управление коммуникациями
коммуникационная стратегия
принципы построения комплекса маркетинговых коммуникаций
339.1:658.8
 
Description Основним чинником забезпечення конкурентоспроможності підприємств стає ефективна система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різних комунікаційних інструментів. Здатність раціонально організувати їх взаємодію стає запорукою успіху фірми на ринку сьогодні.
The main factor for the competitiveness of enterprises becomes effective system of marketing communications, which is characterized by the extensive use of various communication tools. Ability to rationally organize their interaction becomes the key to success of the company in the market today.
Основным фактором обеспечения конкурентоспособности предприятий становится эффективная система маркетинговых коммуникаций, которая характеризуется широким применением различных коммуникационных инструментов. Способность рационально организовать их взаимодействие становится залогом успеха фирмы на рынке сегодня.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-09T12:53:39Z
2014-07-09T12:53:39Z
2014-03-21
 
Type Article
 
Identifier Кузик О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах / О. В. Кузик // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 34. – С. 130–135.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4576
 
Language uk