Концептуальна схема некомерційного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальна схема некомерційного маркетингу
|
|
Creator |
Борисова, Т. М.
|
|
Subject |
некомерційний маркетинг
концептуальна схема некомерційна організація континуум принципи конкурентна перевага non-profit marketing conceptual chart non-profit organization continuum principles competitive advantage некоммерческий маркетинг концептуальная схема некоммерческая организация континуум принципы конкурентное преимущество 339.138 |
|
Description |
У статті запропоновано концептуальну схему некомерційного маркетингу, визначено її структурні елементи та спосіб їх взаємодії. Обґрунтовано, як співвідносяться категорії «некомерційний маркетинг» і «маркетинг некомерційних суб’єктів».
The article identifies the conceptual framework of non-profit marketing, its basic structural elements and the general method of their co-operation. It has been substantiated how are correlated categories «non-profit marketing» and «marketing of non-profit subjects». В статье предложена концептуальная схема некоммерческого маркетинга, определены ее основные структурные элементы и отображен общий способ их взаимодействия. Обоснованно, каким образом соотносятся категории «некоммерческий маркетинг» и «маркетинг некоммерческих субъектов». |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-10T06:49:27Z
2014-07-10T06:49:27Z 2014-02-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Борисова Т. М. Концептуальна схема некомерційного маркетингу / Т. М. Борисова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 34. – С. 170–176.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4589 |
|
Language |
uk
|
|