Запис Детальніше

Концептуальна схема некомерційного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальна схема некомерційного маркетингу
 
Creator Борисова, Т. М.
 
Subject некомерційний маркетинг
концептуальна схема
некомерційна організація
континуум
принципи
конкурентна перевага
non-profit marketing
conceptual chart
non-profit organization
continuum
principles
competitive advantage
некоммерческий маркетинг
концептуальная схема
некоммерческая организация
континуум
принципы
конкурентное преимущество
339.138
 
Description У статті запропоновано концептуальну схему некомерційного маркетингу, визначено її структурні елементи та спосіб їх взаємодії. Обґрунтовано, як співвідносяться категорії «некомерційний маркетинг» і «маркетинг некомерційних суб’єктів».
The article identifies the conceptual framework of non-profit marketing, its basic structural elements and the general method of their co-operation. It has been substantiated how are correlated categories «non-profit marketing» and «marketing of non-profit subjects».
В статье предложена концептуальная схема некоммерческого маркетинга, определены ее основные структурные элементы и отображен общий способ их взаимодействия. Обоснованно, каким образом соотносятся категории «некоммерческий маркетинг» и «маркетинг некоммерческих субъектов».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-10T06:49:27Z
2014-07-10T06:49:27Z
2014-02-25
 
Type Article
 
Identifier Борисова Т. М. Концептуальна схема некомерційного маркетингу / Т. М. Борисова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 34. – С. 170–176.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4589
 
Language uk